Κινόα: Ποικιλίες και Τρόπος Προετοιμασίας και Μαγειρικής

Υπάρχουν τρεις βασικές ποικιλίες κινόα που χρησιμοποιούνται ευρέως: η λευκή, η μαύρη και η κόκκινη. Αν δεν είστε εξοικειωμένοι με τη γεύση της, ξεκινήστε από τη λευκή που έχει την πιο διακριτική γεύση και δοκιμάστε τις άλλες ποικιλίες στη συνέχεια, μιας και έχουν πιο έντονη γεύση και παρουσία.

%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%ba%ce%b9%ce%bb%ce%af%ce%b5%cf%82-%ce%ba%ce%b9%ce%bd%cf%8c%ce%b1

Ξεκινάμε από το γεγονός ότι η κινόα καλό είναι να ξεπλένεται. Κι αυτό γιατί το περίβλημά της τείνει να δίνει μια γεύση πικρή στο φαγητό. Εναλλακτικά, μπορείτε και να τη μουλιάσετε, κάτι που συνήθως όμως κρίνεται χρονοβόρο και μη απαραίτητο. Οπότε: τη βάζουμε σε σουρωτήρι και ξεπλένουμε καλά-καλά να φύγει η πικρίλα.

Μαγειρεύουμε την κινόα όπως ακριβώς το ρύζι.  Το ένα φλιτζάνι ξερής κινόα ωστόσο θα μας δώσει τρία φλιτζάνια μαγειρεμένης ύλης, ενώ για να μαγειρευτεί επαρκώς το ένα φλιτζάνι κινόα θέλει δύο φλιτζάνια νερό και είκοσι λεπτά της ώρας.

Απλό δεν είναι;! Μπορείτε να δοκιμάσετε το νέο θαυματουργό συστατικό σε μια ιδιαίτερη συνταγή, που έχουν αγαπήσει μικροί και μεγάλοι φίλοι μας <3

Related Post

Website Pin Facebook Twitter Myspace Friendfeed Technorati del.icio.us Digg Google StumbleUpon Premium Responsive

Olia

Η Όλια εργάζεται τα πρωινά στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης για το πρόγραμμα Europe Direct, τα μεσημέρια ντύνει με τη φωνή της ηχητικές παραγωγές, τα απογεύματα γράφει κείμενα και ενίοτε διδάσκει αγγλικά και τα βράδια κάνει γιόγκα. Είναι μαμά της απίθανης Δάφνης, 6, και του καταπληκτικού Αλέξανδρου, 3, οι οποίοι δίνουν ρυθμό και κατεύθυνση στη ζωή της. Τα τρία τελευταία χρόνια, έχει ρίξει άγκυρα στη Θεσσαλονίκη, στη Ναυαρίνου, όπου γεννήθηκε και μεγάλωσε, αναπολώντας συχνά τον κήπο της στη Σαμοθράκη.

Σχολίασε πρώτος