Κινόα: Ποικιλίες και Τρόπος Προετοιμασίας και Μαγειρικής

Υπάρχουν τρεις βασικές ποικιλίες κινόα που χρησιμοποιούνται ευρέως: η λευκή, η μαύρη και η κόκκινη. Αν δεν είστε εξοικειωμένοι με τη γεύση της, ξεκινήστε από τη λευκή που έχει την πιο διακριτική γεύση και δοκιμάστε τις άλλες ποικιλίες στη συνέχεια, μιας και έχουν πιο έντονη γεύση και παρουσία.

%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%ba%ce%b9%ce%bb%ce%af%ce%b5%cf%82-%ce%ba%ce%b9%ce%bd%cf%8c%ce%b1

Ξεκινάμε από το γεγονός ότι η κινόα καλό είναι να ξεπλένεται. Κι αυτό γιατί το περίβλημά της τείνει να δίνει μια γεύση πικρή στο φαγητό. Εναλλακτικά, μπορείτε και να τη μουλιάσετε, κάτι που συνήθως όμως κρίνεται χρονοβόρο και μη απαραίτητο. Οπότε: τη βάζουμε σε σουρωτήρι και ξεπλένουμε καλά-καλά να φύγει η πικρίλα.

Μαγειρεύουμε την κινόα όπως ακριβώς το ρύζι.  Το ένα φλιτζάνι ξερής κινόα ωστόσο θα μας δώσει τρία φλιτζάνια μαγειρεμένης ύλης, ενώ για να μαγειρευτεί επαρκώς το ένα φλιτζάνι κινόα θέλει δύο φλιτζάνια νερό και είκοσι λεπτά της ώρας.

Related Post

Website Pin Facebook Twitter Myspace Friendfeed Technorati del.icio.us Digg Google StumbleUpon Premium Responsive

Olia

Η Όλια εργάζεται ως εκφωνήτρια και κειμενογράφος, αν και φιλόλογος αγγλικής- σύμφωνα με τα πτυχία και τα μεταπτυχιακά της. Είναι μαμά της απίθανης Δάφνης, τεσσάρων, και του καταπληκτικού Αλέξανδρου, δεκαέξι μηνών. Ζούσε περιχαρής στη Σαμοθράκη μέχρι τον Απρίλιο του 2014 που χρειάστηκε να φύγει. Αφού πέρασε από Αλεξανδρούπολη, Αστυπάλαια, Αθήνα, Πήλιο, Θεσσαλονίκη, ξανά Αλεξανδρούπολη, είπε να γυρίσει και να παλουκωθεί στη Θεσσαλονίκη και να δει τη ζωή να κυλάει από το σπίτι της στη Ναυαρίνου μαζί με τα δυό της παιδιά και το μαθουσάλα σκύλο της.

Σχολίασε πρώτος