Οι περισσότερες εταιρίες καλλυντικών και μάλιστα μακιγιάζ τείνουν να μας δείχνουν πως να καλύπτουμε το όποιο πρόβλημα έχουμε και συνήθως βασίζουν την καμπάνια τους στο πόσο άριστα μπορεί να δομηθεί η ψευδαίσθηση της τελειότητας.
Η συγκεκριμένη εταιρία διαφέρει, τουλάχιστον κατά το ήμιση.
Απευθύνεται σε ανθρώπους των οποίων το δέρμα φέρει από ελαφράς έως βαρύτατης μορφής προβλήματα και δε σου λέει ότι θα κάνει το πρόβλημα αόρατο για να μοιάζεις τέλειος. Αντίθετα σχεδόν σε πείθει ότι είναι σύμμαχός σου στο να φαίνεσαι ο εαυτός σου. Έτσι όπως θα ήσουν αν δεν είχες το πρόβλημα. Επομένως, με τη βοήθειά του προιόντος της εταιρείας, που είναι στην ουσία κάτι σαν make-up, οι γύρω σου παύουν πλέον να επικεντρώνονται στην ακμή, την ουλή, ή την όποια δερματολογική κατάσταση έχεις και συνδιαλέγονται μαζί σου σε μια άλλη πιο ξεκούραστη βάση.
Εφυής διαφημιστική ιδέα στα χρόνια της επιστροφής σε ένα πιο φυσικό μοντέλο ή αληθινή φιλοσοφία, τα συμπεράσματα δικά σας.
Τα παρακάτω βίντεο σίγουρα θα βοηθήσουν στο να διαμορφώσετε άποψη.
http://www.youtube.com/watch?v=3KmV-zy6Zxc
http://www.youtube.com/watch?v=yBKr4uxXRi0