April 4, 2015

Δεν φταίω εγώ

Οι μανούλες φαντάζομαι το έχετε ακούσει πολλάκις αυτό, “δεν ήμουν εγώ”, “δεν το έκανα εγώ”, “εγώ δε φταίω”.Πόσες από εσάς όμως ήσασταν ετοιμοπόλεμες με τη φωτογραφική ή το κινητό στο χέρι να απαθανατίστε τη στιγμή και κυρίως εκείνο το βλέμμα; Δείτε παρακάτω τα φατσόνια που ορκίζονται πως δεν ξέρουν πώς

Διαβάστε »