Τα σλόγκαν από διάφορες μάρκες στις διαφημίσεις τους και το σήμα κατατεθέν τους είναι ίσως τα σημαντικότερα κομμάτια στην επικοινωνία με τους καταναλωτές καθώς είναι αυτά που θα μείνουν στο μυαλό σου και θα σε πείσουν ότι έκανες καλή επιλογή. Δε χρειάζεται να λένε αλήθεια. Μάλλον, εννοείται ότι δε θα λένε αλήθεια, είναι νόμος του μάρκετινγκ. Ο Clif Dickens έκατσε και έβγαλε σλόγκαν για γνωστές εταιρείες που αντικατοπτρίζουν αλήθειες που ισχύουν και πονάνε.
Ιδού μερικά από αυτά
Το τρέχον σλόγκαν της pepsi είναι “Live for Now”
To γνωστό “Maybe she’s born with it; maybe it’s Maybelline”
Ανάλογα με την καμπάνια τα σλόγκαν της Crayola ήταν “Everything Imaginable”, “The Art of Childhood”, “Unmistakably – Crayola”, “Crayola – Make Play”, and “The Power of Creativity – Crayola – It Starts Here”. Εγώ απλά προσπαθώ να μη βάλω πρώτα το α και μετά το ρ.
Και καλύτερο από το “Κανείς δεν μπορεί να φάει μόνο ένα”
με αρκετή δόση ειρωνείας προς το κανονικό “The original. If your grandfather hadn’t worn it, you wouldn’t exist.”
Με πείθει περισσότερο από το “Actively good”.
Change begins at home. Ναι, έτσι άρχισαν πολλοί καυγάδες!
Πάνω που πήγα να πω ευχαριστώ για το “Your free encycopedia”.
more blades is “the best a man can get”
Δε μπορώ να συμφωνήσω περισσότερο
H ακριβής περιγραφή
“Make your word possible” αν δε σου τύχει το σλόγκαν του Clif Dickens.
Καλή Κυριακή γιατί το Σάββατο ξεχάστηκα,
Γεωργία